Lurpeko aparkalekua Usurbilen

Beste aukera bat galdua.

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Askatasuna plaza eraiki zenean, Usurbil erdian lurrazpiko aparkaleku bat eraikitzeko aukera ezin hobea galdu zen. Honelako aparkaleku batek, herri kaskoan ditugun saltokiei asko lagunduko lieke. Gaur egun, usurbildarren gehiengo batek erabaki ura akats larri bat bezala gogoratzen dute.

Orain dela lau urte, Hamaikabat osatzen dugunok, ( Lurpeko aparkalekua Hamaikabat )  udaletxearen aldamenean, aurreproiektuari jarraituz, Sekaña urbanizazioan, 200 lurrazpiko aparkaleku eraikitzeko gure asmoa aurreratzen genuen.

Gaur egun udal gobernua osatzen dutenek (Ezker Abertzalea), aukera berri hau albo batetara utzi dute, eta 2011rako aurrekontuetan, lurrazpiko aparkaleku gabeko urbanizazio bat planteatzen dute. Beste behin, herriko saltokietara hurbiltzeko erraztasunak bultzatu ordez, eta kasko inguruko bizilagunei, beraien autoak kaletik kendu eta lurrazpiko aparkaleku baten aukera eman ordez, hormigoi tona ugari erraztasunak eta aukera berriak lurperatzeko erabiliko dira.

Lurrazpiko aparkalekua, gure herriko merkatari eta herri kaskoan bizi diren herritarren interesak bateragarri egiteko aukerarik onena da, herriko kaskora erosketak egitera etortzen diren autoentzat txandaketa aukerak areagotuz, eta beraien etxebizitzaren inguruan aparkalekuak behar dituzten herritarrei erantzun bat emanez.

Aparcamiento subterráneo en Usurbil


Otra oportunidad perdida.

Cuando se construyó la plaza Askatasuna se perdió una inmejorable ocasión para construir un aparcamiento subterráneo en el mismo centro de Usurbil que hubiera sido un excelente revulsivo para el comercio del casco urbano. Hoy es el día que la inmensa mayoría de los usurbildarras califican aquella decisión como un gran error.

Hamaikabat, en nuestro programa electoral de hace cuatro años ( Aparcamiento subterráneo Hamaikabat ) anticipábamos que nuestra voluntad era construir en la urbanización de Sekaña, al lado del ayuntamiento, un aparcamiento subterráneo de unas 200 plazas, según el anteproyecto.

Esa oportunidad ha sido rechazada por el actual gobierno municipal (Izquierda Abertzale) y en los presupuestos del año 2011 se plantea una urbanización sin aparcamiento subterráneo. Una vez más toneladas y toneladas de hormigón enterrarán otra oportunidad de facilitar el acceso al comercio local y dar la opotunidad de un aparcamiento subterráneo a los vecinos que viven en el casco urbano y que hoy día están obligados a dejar sus vehículos en las calles, en la superficie, porque no tienen otra opción.

El aparcamiento subterráneo es la mejor opción para compatibilizar los intereses de los comerciantes para una mayor rotación de vehículos que vienen a hacer sus compras al centro y la de los vecinos del centro que necesitan aparcamientos cerca de sus viviendas.

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